عوامل مؤثر بر قیمت بلوک

بلوک سیمانی سبک و سنگین و کول چاه راد


بلوک سیمانی 10 سانتی طرح لیکا

بلوک سیمانی 10 سانتی تیغه سبک پوکه ایی طرح لیکا با استحکام بالا دارای سه حفره برای بالا بردن استحکام بلوک و به صورت کام و زبانه یا به اصلاح بازار نر و ماده است که باعث بهتر چفت شدن آن ها در هنگام اجرا می شود.

 ساختار بلوک سیمانی بدین گونه مدنظر خیلی از مهندسان مجری ساختمان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان می باشد. به این دلیل که در هنگام زلزله و یا تکان های ساختمان، دیواری که با بلوک های کام و زبانه باشد مقاومت بسیار زیادی دارد و تخریب و ریزش نخواهد داشت.

 ویژگی بلوک سیمانی سبک 10 سانتی 

ابعاد استاندارد تعریف شده برای این نوع از بلوک های سبک پوکه ای 10*20*40 است که برای تیغه بندی های داخل ساختمان گزینه بسیار مناسبی است و می تواند تا مقداری از انتقال صدا بین اتاق ها نیز جلوگیری کند.

 به دلیل خلل و فرج هایی که دارد ملات گچ و یا گچ و خاک را بهتر از مصالح مشابه به خود می گیرد و همچنین بدلیل ضخامت جداره ۲سانت به بالا، باعث می شود تا در اتمام کار هنگامی که لایه تقریبی ۲ سانتی گچ و خاک برروی آن ایجاد می شود، دیواری با ضخامت جداره ۴ سانت ایجاد کند که برای نصب انواع لوازم بر روی آن از قبیل تابلوهای سنگین که نیاز به پیچ و رولپلاک دارد و حتی زدن میخ درون آن بسیار مناسب و قابل اعتماد باشد.

عرض 10 سانت آن به طور دقیق ۱۰ سانت و ارتقاع تقریبی آن 20 سانت است (لازم به توضیح است ارتفاع آن بطور دقیق ۱۹ یا ۱۹.۵ سانت درمی آید، چون از بالا چکش خودره به صورت کامل پرس می شود تا استحکام لازم را بدست آورد) و طول 40 سانتی دارد.

بلوک سبک پوکه ای با عرض  10 سانتی متر بصورت انبوه  توسط راد بلوک تولید می گردد.

قیمت بلوک سبک 10 سانتی

قیمت بلوک های 1 سانتی متری را از کارشناسان فروش بلوک راد با تماس با شماره 09123850017 جویا شوید. قیمت بلوک با توجه به نوسانات قیمت مواد تشکیل دهنده آن یکسان نیست. ولی به صورت کلی قیمت بلوک سیمانی سبک آن نسبت به سایر انواع بلوک سیمانی سنگین وزن کمتر است و با توجه به کیفیت آن کاملا توجیه اقتصادی دارد.

بلوک سیمانی 10 سانتی تیغه سبک پوکه ایی طرح لیکا با ضمانت کیفیت و استحکام بالا، ابعاد آن 10*20*40 می باشد. با عرض 10 سانت و ارتقاع تقریبی 20 سانت و طول 40 سانتی بصورت انبوه  توسط راد بلوک تولید می گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *