سبک سازی ساختمان

 همواره در تاریخ ساختمان سازی سعی بر این بوده است که تا حد امکان از مصالح غیرسازه ای سبک و کم حجم استفاده شود. این امر باعث افزایش نقش بلوک سبک در صنعت ساختمان سازی برای سبک سازی ساختمان شده است.

در گذشته استفاده از مصالح سنتی رایج بوده ولی امروزه با رشد تکنولوژی، مطالعات و تحقیقات نشان داده است که استفاده از مصالح سنتی به دلیل سنگینی، سبب غیر اقتصادی شدن سازه و آسیب پذیری آن در برابر زلزله می شود و به خاطر حجیم بودن، سبب کاهش فضاهای داخلی ساختمان می شود.

 سرانجام با پیشرفت فناوری، مصالح جدید و کارا جایگزین مصالح سنتی شده و نقش بلوک سبک پر رنگتر شده است. در صورت استفاده از بلوک سیمانی و یا همان بلوک سیمانی سبک،بجای آجر وزن سازه به طور چشمگیری کاهش می یابد و همچنین به لحاظ شرایط اقتصادی در اجرای سازه ها روند مطلوبتری ایجاد می شود که بلوک سیمانی باعث سریعتر اجرا شدن تیغه ها میشود از طرفی هزینه تیغه چینی کاهش پیدا میکند، چون که بنا دستمزد کمتری برای اجرای بلوک سیمانی به نسبت مصالح مشابه دریافت میکند. همچنین بلوک سیمانی عایق بهتری از نظر حرارتی و برودتی و صوتی می باشد.

نقش بلوک سبک 

راد بلوک تولید کننده و عرضه کننده انواع بلوک سیمانی سبک و بلوک سنگین و کول چاه انواع محصولات سیمانی را به متقاضیان گرامی ارائه می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *